Sunday, December 8, 2013

                             assalamualaikum!

                             Alhamdulillah. Masih diberi peluang oleh Allah untuk menghirup udara yang segar. Hebatnye, Allah, kita boleh berdiri, berjalan, makan , minum, mendengar, melihat , menghidu. Macam macam sebenarnya. Kalau nak suruh ana tulis, memang tak kan muat seluruh blog ni, hatta kalau dicompile semua ruang kosong blogger di dunia ni. Memang melimpah limpah rahmat yang Allah kurniakan ke atas hambaNya. Syukur sangat sangat.

                              Untuk memanfaatkan kemudahan yang Allah beri kepada ana iaitu tangan, ana nak gunakan di jalan Allah. Ye, kalau ditanya adakah ana gembira berada di jalan dakwah ni, dengan bangganya ana akan mengatakan ana bahagia! Ana sentiasa berdoa agar Allah tetapkan dan kekalkan hati ini di jalan dakwah ini. Ana masih tidak berpeluang untuk menyertai apa apa misi kemanusiaan ke Gaza, Mesir, Syria, or mana mana sekalipun. Dengan cara menulis ana berharap hadirin pembaca blog dapat mengambil ibrah dari apa yang tulis dn sampaikan. Ana nak semua rasa kehebatan jalan Allah ni.

                             Sebenarnya, dah lama tak melawat blog ana ni, haish, dah nak berkuman dah. Tapi Insya Allah, bermula 9/12/13 ni.. mungkin akan mula memasukkan karya-karya ku ke blog ni . Harap, harap. adalah orang nak baca.(cheh)..tapi tak mengharap sangat pun. Ana buat ni untuk kepuasan. dan jika ada sesiapa yang dapat manfaat daripada blog ana ni, ana bersyukur. Mudah-mudahan, jadi bekalan amalan ana ke akhirat kelak.

                             Insya Allah, tu jelah kot. Semoga menikmati karya ku! Assalamualaikum!

No comments: